torsdag 14 november 2013

Föreläsningen

Mål med kunskap
Eftersom jag använder mig google plus tjänsten men inte vet varför jag använder den för mer än att ladda upp mina bilder på. Vill försöka att upptäcka vilka uppgifter den har och hur man kan få så mycket ur av den
Sen är jag lite förvirrad mellan google drive och youtube som en tredje tjänst.  Eftersom jag jag har använd båda tjänster men jag har inte använt de till plugget. Youtube kan vara bra som lära verktyg men jag djälv har inte användt det till det syftet. Kan vara en utmaning. Men google drive har jag inte använt ofta och vet inte vad syftet är med den så det kan vara bra att välja de som tredje tänst. Essän kan vara en utmaning eftersom alla tre tjänser tillhör google men har olika användningsområden och kan påverka mitt liv på olika sätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar